Wednesday, February 29, 2012

Presentació: De veritat és necessari?

Coi, de veritat no puc començar amb el que tenia previst? Bona tarda, suposo, com que els meus dos únics lectors ja saben qui sóc, aniré al gra: l'objectiu d'aquest nou bloc és (en principi) contar per ací totes les troballes lingüístiques interessants (que fins ara tenia recollides en diversos lloc) i deixar-les enregistrades ací. És a dir cosestes interessants sobre el català, que m'han fet gràcia i pense que tot i que de vegades sembli una ximpleria, per a un servidor són interessants i és el que m'importa. Jo no obligo a ningú a llegir açò, insisteixo, és un recull personal.

Sé que no és una gran explicació però no tinc ganes de fer el discurs del segle. Així que serà millor que vagi acabant amb aquest apresentació i comenci amb la primera entrada seriosa del bloc. Ai, una última coseta, oblideu tot el que sabieu, l'autor d'aquest bloc respon al nom de l'Oriental. Voleu saber per què? No és gaire dificíl, però a poc a poc és possible que ho descobriu.

1 comment: